YOPLAIT DOUBLE 0%

// Reklame

Hei! Som sagt, skriver jeg sjeldent reklameinnlegg. Dette er fordi jeg ikke interesserer meg så veldig i det jeg får sjans til å skrive om. Men da det kom til Yoplait Double 0% tenkte jeg meg om to ganger. Jeg har aldri matlyst om morgenen, det eneste jeg klarer å spise på morgenen er yoghurt, men det er så sjeldent på grunn av at jeg er kresen. Da jeg leste litt mer om Yoplait Double 0% begynte jeg å tenke om kanskje dette er noe for meg. Jeg vet godt at frokost er det viktigste måltidet, så jeg har veldig gjerne lyst til å prøve ut dette. Kanskje jeg liker det kjempe godt, kanskje ikke. Men det er gjort en endring i denne Yoplait Double 0% yoghurten. Jeg vet ikke om dere vet dette, men denne yoghurten er Norges mest populære lettyoghurt som nå er blitt proppet enda fullere av naturens frukt og bær. Det er nok en del av dere som tenker mye på sukker innhold og fett, da kan jeg fortelle dere at denne er tilsatt uten fett og sukker. Det er blitt sagt av mennesker som har spist denne at de freldemes skulle ønske det var mer fruktsmak og større fruktbiter i denne. Så nå er det endelig blitt endret, for å gjøre folket fornøyd. Det er jo kanonbra! Hvis dere ønsker litt mer informasjon, eller bestille over nettet så trykk her.

Både jeg og mamma var noen kjempe yoghurtspisere før, mamma er det fremdeles. Det er kun jeg som glapp ut. Så med en gang min kjære mor kommer hjem fra Tyrkia skal jeg med glede spørre hun om vi skal kjøpe dette for å teste det ut, det sies at det er litt av en smaksopplevelse. Dette gleder jeg meg til å prøve ut! Spiser dere ofte yoghurt, i så fall hvilken? 
 

 

22 kommentarer

Siste innlegg