NEW DRESSES

// Sponsede produkter

Hei dere! For noen dager siden hentet jeg to forskjellige kjoler fra to forskjellige sponsorer. Jeg valgte å gjøre et litt mer vågalt valg av kjoler denne gangen, jeg er faktisk drit fornøyd & gleder meg til å bruke dem i sommer. Sommerbrun i disse kjolene, det kommer til å se så herlig ut. I kveld skal jeg tilbringe kvelden med min kjære Didrik ettersom han reiser på ferie til Bergen mens jeg er i Kreta. Han får selvfølgelig være her i huset selv om vi drar på ferie, men han vil nok ikke være alene så han reiser derfor til Bergen for å tilbringe litt ekstra tid med faren sin side av familien. Da jeg kommer hjem fra Kreta er jeg hjemme toppen 1 uke før jeg også blir med til Bergen. Bergen er så nydelig om sommeren, jeg kan ikke beskrive det engang. Det er helt fantastisk der! Som jeg gleder meg til denne turen.


Kjolen finner du her.


Kjolen finner du her.
 

12 kommentarer

Siste innlegg