KRETA BABY

Hei dere. Endelig er vi i Kreta etter nesten 5 timer på flyet, jeg sov 4 av timene så det gikk fort for meg. Noe som skjedde på Gardemoen var at jeg og søsteren min plutselig la merke til at Jason Derulo var på samme kiosk som oss. Vi hadde vårt moment, blikk-kontakt også gikk vi selvølgelig på hverandre i kiosken så begge lo, jeg som skulle virke skikkelig kul og sånn. Flyet vårt var forsinket pga en fugl som hadde satt seg fast i den ene propellen… Derfor måtte kjøre rundt i en fil 3 ganger, utrolig kjedelig. Vi måtte det på grunn av at flyet måtte få klarsignal til å kunne lande. Vi har kommet frem til hotellet og jeg synes det er kjempe fint. Alt ser skikkelig luksus ut bortsett fra stuen/ og soverommet vårt. Og beste av alt, vi har badekar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ææææh, sinnsykt digg.


Jeg har alltid brukt bodylotion i ansiktet mitt, noe som ikke er bra i det hele tatt. Det kan gi deg pigmentflekker senere i livet ditt, så endelig har jeg kjøpt meg en ansiktskrem som er bra for min hudtype.

22 kommentarer

Siste innlegg