DAGENS ANTREKK 23.JUN.13 ++ MER

ALOHA. Middagsbuffeèn var dårlig i dag, maten var nesten akkurat den samme som vi hadde til lunsj. De hadde til og med latt noe av maten fra lunsjen bare stå til middagen så det synes jeg var dårlig. Utvalget var ikke stort og russerne på hotellet her er ikke hyggelige i det hele tatt. De skal kjempe mot absolutt alt, de SKAL ta dette før deg, de SKAL gå foran deg og åååh. Pokker at dette hotellet kryr av dem. I kveld var det underholdning på hotellet hvor barna kunne kose seg, kjempe søtt å se på. Var en gammel dame som tok helt av da det kom zumba damer for å danse. nesten alle satt og småfliret, hvis ikke lo av der gamla stod og danset for seg selv. I morgen blir det å stå opp 08:00 for å dra på stranden som vi gjorde i dag, vi alle er strandmennesker. Hvordan er det med dere?


Kjolen er fra Chicy.se & klokken min er fra Larsson&jennings.

Og så noen SØSKENBILDER, ikke VENNINNEBILDER! Dette er søsteren min, noen av dere får det aldri med dere.

Caroline, min søster altså, snakket til meg i dette glans-øyeblikket.

34 kommentarer
    1. Åh, du er kjempeheldig som er i Kreta! 🙂 Har vært der maange ganger og elsker å være der. Bor dere i agia marina må dere dra på resturanten som er “på toppen” av kreta, fantastisk utsikt. “The olive resturant” i agia marina/platanias har Kretas beste mat, lover. Om dere vi sjekke utelivet burde dere dra på Splendid :- ) Kos deg masse

    2. Utvalget var ikke stort og russerne på hotellet her er ikke hyggelige i det hele tatt
      Disse to tingene har ingenting med hverandre å gjøre. De hører hjemme i to ulike setninger. Det er virkelig et under at du kom deg gjennom vgs.

    3. Æsh er det mulig, går det an å være så trangsynt? Du trenger ikke å ta alle under en kam, og si at det kryr av dem. RASIST!!

    4. Jeg har en venninne som er russisk, syntes ikke at hun virker som et skadedyr, slik du fremstiller de.

    5. Forstår godt at det finnes mange gjerrige folk som ofte irriterer, men var det nødvendig å nevne at de var russere, særlig på den måten? Hva gjør det annerledes enn om de feks hadde vært nordmenn eller kinesere? Utsagnet du kom med virket som om det var til russere generelt, men skjønner nå at du bare mener de på hotellet. Du burde tenke på hva du skriver før du publiserer det, kan hende folk mistolker det enda mer enn det jeg gjorde.

    6. Pernilla: Hadde jo beskrevet dem uansett hvor dem kom fra. Mistolker er deres feil, jeg skriver om de som er på dette hotellet, og det skrev jeg tydelig.

    7. “Pokker at dette hotellet kryr av dem”, ser ikke på dette som en konkret påpekning av de på hotellet. Virker veldig siktet til russerere generelt.
      Jo, jeg kan like gjerne forklare det med samme rom og ip- adresse om du misforsto det. Har du tenkt på at jeg og Jonas kanskje kjenner hverandre og reagerte like sterkt da vi satt i samme rom og leste gjennom dette innlegget?
      Skal ikke plage deg lenger, du får ha en fin ferie!

    8. Pernilla: Er venninnen din også på det hotellet? Hun sa jo russerne PÅ HOTELLET. Ikke i hele verden.
      Dere overreagerer skikkelig begge to.

    9. Ingvild L: Da tolker vi det forskjellig, ser ingen grunn til at du må blande seg inn i denne diskusjonen siden jeg nettopp sa at jeg skulle slutte å plage Madeleine. Jeg syntes hun har fått til å forsvare seg selv, og syntes ikke at hun trenger “back-up” av sånne trangsynte lesere som deg.

    10. Pernilla: Det er i hvert fall det jeg mener, så du får velge selv. Jeg synes det blir for dumt at du skal henge deg opp i slike ting som dette når jeg skriver om hotellet.

    11. Hun mener russerne på hotellet folkens, ikke alle russerne i hele verden. Folk er så dumme, ikke bry deg om de madde.

    12. Sykt hvordan folk reagerer så forskjellig! Personlig tolket jeg det som at hun mente russerne PÅ HOTELLET, ikke alle russere generelt.. Å det hun sa: “..og det kryr av dem..” Tolket jeg som at det er flere/mange russere (kunne vært folk med annen etnisk bakgrunn), dette er bare gjetting, men regner med at hun brukte ‘russere’ for å kunne snakke om akkurat de.
      For hvis de på hotellet hun snakker om er russere, burde hun vel kunne bruke ordet ‘russere’ for å snakke om akkurat de folkene i flertall…
      Så ikke my rasistiske hendvendelser her, du er rå, madde! <3
      Keep up the good work, for å si d sånn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg