BEACH DAY

ALOHA. Kan ikke tro at nye episoder av The Carrie Diaries ikke kommer ut før om flere måneder, hjelpes. Uansett, jeg har hatt en veldig avslappende dag, som garantert resten av familien min har hatt og. Nok en dag på stranden som ikke overrasker dere tror jeg? I dag la jeg merke til at jeg er litt rød på skuldrene, jeg har kjørt på med faktor 30, men da har jeg nok ikke vært flink nok til å smøre meg ofte. Veldig kjipt allerede på dag 3 her på stranden, haha. Men det skal bli bedre, brunfargen begynner å komme seg sakte men sikkert, og de andre er også brune nå. Det er såååå godt å være sommerbrun! Jeg har fått fregner jeg aldri visste jeg hadde nå, igjen, haha. På stranden i dag var det helt ufattelig mange bølger som også var store. Bikinioverdelen og trusen holdt på å falle av flere ganger. Det er noe jeg blir utrolig flau over. Siste badet jeg tok med pappa så svømte vi litt lenger ut så vi kunne ligge med bølgene (haha?). Plutselig kom DEN enorme bølgen hvor jeg plutselig får øye på at noe flyter med bølgen som snart treffer meg, jeg roper til pappa “hva faen er det der?!?!?!????!?!”, helt til det gikk opp for meg at det var en middels stor skilpadde. Jeg svømte som en galing bort fra den. Pappa fikk totalt latterkrampe der han lå på ryggen mens jeg fremdeles var i sjokk over hvor nærme og stor den faktisk var. Noen andre som har opplevd noe artig i det siste?


Solbrillene er fra RayBan, bikinioverdelen er fra Asos, bikinitrusen er fra Cubus & slippersene er fra BillaBong.

19 kommentarer

Siste innlegg