THEARTEMIS PALACE

Hei dere. Jeg har ikke skrevet noe som helst om hvilket hotell vi bor på, det er fordi jeg faktisk ikke har visst hvordan det staves før nå. Hahaha. Hotellet vårt ligger bare noen 100m ifra stranden, noe vi er kjempe glade for. Theartemis Palace ligger i byen Rethymnon. Hotellet i seg selv er nydelig, eneste som skiller seg ut er stuen/ sengerommet vårt som ser ganske merkelig ut, ellers ser alt skikkelig classy ut. Bare jeg har en seng å sove på er jeg fornøyd! Vi har alt inklusivt på hotellet, men selv om er det ting vi må betale for som mamma og pappa ikke var vant til etter hvordan alt inklusivt har vært i Tyrkia. Det er noen merkelige tider vi kan forsyne oss på. Det er klokkeslett for is, kake, kaffe, drinker, bar osv. Etter 23:00, er ingenting gratis. Disse forskjellige tingene har neesten samme klokkeslett, men det er ganske kjipt når vi er på stranden hele dagen bortsett fra når vi spiser lunsj. Tåpeligste av alt er at treningsrommet er åpent fra 11:00 tiden til 14:00 tiden, og det er kun 5 apparater. Middagen består av en liten buffè, som da vil si at det ikke er stort å velge mellom. Men de varierer litt fra dag til dag, men det er ikke mye det er snakk om. Så i dag skal vi nemlig ut på jakt for en liten variasjon av middagen på hotellet.

Om du ønsker å dra på et hotell med bra nett anbefales ikke dette. Nettverket på dette hotellet er ikke stabilt i det hele tatt. For 2 dager siden brukte jeg 1 time på å få nett, og da jeg først fikk nett hadde jeg det kun i noen sekunder før det falt ut igjen. Lengste tiden jeg har hatt stabilt nett er 10 minutter, gjett om jeg utnyttet den tiden! Eneste jeg kan klage på er nettverket, reglene og tidene på dette hotellet, ellers er alt helt toppers. Stranden vi er på er nydelig, men for å ha solsenger koster det 2000 kr for 12 dager. Som vi har, en helt syk pris. Jeg skal selvfølgelig ta en del bilder av hotellet så dere får en litt bedre syn av hotellet, for på nettet har dem tatt bilder av den nye delen. Vi er på den gamle, noe vi ikke hadde en anelse om. Hvis det er noe annet dere lurer på så gjerne kommenter det her, så svarer jeg da jeg kan 🙂

PS! Mange av dere lurer på hvordan navnet mitt “Madeleine” uttales. Det uttales “Madelen”. Haha.

13 kommentarer

Siste innlegg