OVERSVØMMELSE

Hei dere! I dag spiste jeg drit god lunsj, poteter i fløtesaus og masse grønnsaker samt godt brød. Det er en brus her nede dem ikke har hjemme i Norge som smaker helt sinnsykt godt. Drikker det hele tiden da vi skal spise. Vet ikke engang hva det heter… Etter lunsjen ble jeg veldig slapp da vi gikk ned til stranden nok en gang, så jeg dro opp på hotellet litt tidligere enn dem andre i dag. Nå skal jeg fortelle dere noe skremmende. Etter jeg var ferdig med å dusje, begynte neglelakken min å flasse av. Jeg stod derfor over toalettet og tok den av, da jeg trakk ned tok det lenger tid enn før at den skulle bli ferdig. I hele fem minutter trakk den ned, og så skulle det bare være DEN enorme høye lyden i tillegg. Trodde det skulle bli oversvømmelse inne på rommet. Visste ikke hva jeg skulle gjøre, før jeg gikk amok på den knappen man trykker ned på for å trekke ned og vips sluttet den. Gjett om jeg var redd a, kjære vene. Hahaha. Det jeg irriterte meg mest over var at jeg ikke gjorde det med en gang, jeg trykker noen få ganger men ikke like mange ganger som den siste gangen da det sluttet.

Nå skal jeg vise dere hvor kort vei det er til stranden, skulle kanskje tatt litt bedre bilder men håper det er bra nok. Jeg står på det samme stede på begge bildene under, bare jeg vrir meg rundt litt til venstre. Da ser man stranden med en gang. Det er under 2-3 minutter til stranden. Det er kun å gå ned bakken dere ser, så over veien så er du på stranden.


Solbrillene er fra Oakley, vesken er fra junkyard, shortsen er fra SheInside & toppen er fra Batoko for dere som lurer.

9 kommentarer

Siste innlegg