MY FAVORITE BIKINI

Hallo. I dag smørte jeg meg med en lav faktor på huden, vi alle gjør det nå ettersom det ikke er lenge igjen til vi skal dra. Så vi kjører alltid litt lavere de siste dagene. Jeg hater skille, men selvfølgelig er det kult å se hvor hvit man EGENTLIG er til vanlig, haha. Jeg begynte å bruke favoritt bikinien min i går, jeg elsker den sånn. Den er så fargerik og knall. Overdelen er fra Asos og merke på den er Zinke. Underdelen er fra Cubus. Grunnen til at jeg har mikset dem er fordi trusen som fulgte med til overdelen fra Asos er for stram for den litt ufaste rumpa mi. Så da er disse knytebikiniene perfekte for dem som har litt slappere ræv. Du bestemmer selv hvor stramt du skal ha det, så den sitter uansett. Bortsett fra bølgene som tar den da. I dag var det nok noen som så min hvite rumpe.


Til dere som ikke leser innlegget: Bikinioverdelen er fra Asos, underdleen er fra Cubus og solbrillene er fra Oakley.

26 kommentarer

Siste innlegg