I’M BACK

Hei dere. Unnskyld for absolutt ingen blogging på hele 2 dager. Jeg kan nesten ikke tro det selv. Jeg satte meg et mål da jeg startet å blogget om at jeg aldri skal være bloggfri en dag. Men jeg hadde grunner til å ikke blogge disse 2 dagene. Den siste kvelden før utsjekkingen dagen etter, fikk jeg bedre kontakt med noen gutter fra Trondheim og Bergen. En helt super gjeng! Jeg kjente dem kun i 2 dager der nede, noe som faktisk er utrolig kjipt. Lo så mye at jeg nesten burde hatt rynker etter det. Hele gjengen kom så godt overens at det var fantastisk. Det er faktisk ganske kjipt å tenke på at jeg ikke kommer til å se dem igjen, hvert fall på en laaaaaang stund. Så om gutta leser dette: Takk for 2 supre dager med mye latter og kos, dere gjorde ferien bedre! Dagen vi skulle sjekke ut måtte vi opp tidlig for å låse koffertene inn på et rom mens vi var på stranden. Nettet der nede var så dårlig at jeg ga opp bloggingen til slutt. Men gode nyheten er at jeg er tilbake i Moss og koser meg med Diddi. Jeg skrev på twitter at det første jeg skal spise når jeg er hjemme i Norge er hjemmelagde gratinerte poteter, og gjett hva som står i ovnen nå. Herregud som jeg gleder meg til å spise dette igjen! Og å komme hjem til en myk seng igjen, fantastisk godt! Sengene på hotellet var så harde at når du setter deg ned i sengen med litt fart, får man denne “HHH” lyden i deg, akkurat som når du faller på ryggen og mister pusten. Så hard og vond var den sengen. Søsteren min sov til slutt på bademadrassen, mens jeg lå på 2 ekstra dyner.

Det er fremdeles noen som enda ikke har fått med seg hva jeg heter på instagram, så legg til Alohaamad


Følg gjerne disse gutta jeg ble kjent med på instagram: @erikgrong @olagrong @martintangvik @mariuskarlse1 

Også et bilde fra i dag bare for å oppdaterte litt, selv om det er dårlig med iphonebilder..

 

13 kommentarer

Siste innlegg