MY FAVORITE CHOCOLATE

Hei og god morgen! Det er helt herlig å våkne opp til nydelig vær ute. Godt noen tok med seg godværet hjem til kjære Norge. Det kjipe med å være hjemme igjen er å våkne opp til den dårlige luften inne på rommet mitt, solen steiker inn hit på morgenen. I tillegg til at både jeg og Didrik sover her så blir det enda raskere dårlig luft. Derfor våkner jeg alltid så mye tidligere hjemme enn på andre steder. Positive er jo at jeg får mer ut av dagen – hahaha bullshit. På flyplassen i Chania -som forresten er helt siiiiinnsykt liten, fant jeg og Caroline igjen favoritt sjokoladen våres. Den blir mer og mer sjelden fordi flere og flere butikker slutter å selge den. Det er så forbanna kjipt fordi denne sjokoladen smaker helt himmelsk. Kinder sjokoladene er uten tvil de beste, men denne sjokoladen fra Kinder er den beste. Det at dem bare har lagt til puffa ris i sjokoladen er faktisk det som gjør den så himla god. Kjøpte 2 pakker, som tilsvarer 18 sjokolader. I går ble 9 av dem spist opp, så har kun 9 igjen :-(((((((( Hvorfor mååå den være så alt for god??? Skulle kjøpt 4 pakker. For denne sjokoladen er umulig å finne her, jeg har lett. Men hvis noen av dere ser den i noen butikker, gjerne si ifra til lille meg som er så glad i denne sjokoladen. Hva er din favoritt sjokolade?


I love you 

26 kommentarer

Siste innlegg