BEAUTIFUL SUNSET WITH MY GIRL BACK FROM FRANCE

Hei og god morgen. I går kom Martine hjem fra Frankrike og da måtte jeg selvfølge få se hun igjen. Det er sånn typisk reiser skjer, jeg kommer hjem fra Kreta og hun drar rett til Frankrike. Men nå får jeg heldigvis se hun oftere. Før vi dro ut klipte mamma tuppene til Martine, skikkelig spontant hahaha. Vi bestemte oss for å dra på Trondvik for å se på solnedgangen. Det var sååååå vakkert, tror jeg aldri har sett den så fin før. Vi ville se mer av solen og kjørte derfor rundt til en annen strand hvor vi fikk sett fortsettelsen på solnedgangen der og. Det var så koselig og stille! Etter solen hadde gått ned dro vi på Peppes for å avslutte kvelden der med god oreodream. Jeg har aldri smakt en bedre oreodream enn den som man får kjøpt på Peppes, den er så ufattelig god. Den er fylt med sjokoladesaus og to ordentlige vaniljekuler – som jeg da mener er med ordentlig vaniljesmak. Jeg har elsket vaniljeis helt siden jeg var 2 år tror jeg? Hvert fall det bildene sier, hihi. Og morsomste av alt, jeg skulle aldri holde på ispinnen men ha ett ordentlig tak på selve isen. Klinete og grisete! Litt har endrer seg siden den gang, takk og lov for det. Men vanilje er fremdeles min favoritt av jordbær, sjokolade osv. Jeg ønsker dere alle sammen en riktig god dag.

7 kommentarer

Siste innlegg