HAKUNA MATATA PAINTED CLOUDS

Da klokken var 04:50 var jeg lysvåken og klarte ikke å sovne igjen. Derfor ble jeg sengeliggende og var litt på mobilen til jeg måtte prøve å få sove mer. Jeg våkner klokken 08:20 og kjenner sola steker inn på rommet mitt og jeg er glovarm. Så jeg tok en tur på badet for å bevege meg litt å avkjøle meg til jeg gikk tilbake i sengen for å sove. Etter å ha våknet en siste gang rundt 11:00 så ga jeg opp og har derfor bare vandret rundt i huset og ryddet rommet litt. Jeg hater at jeg ikke får sovet godt nok om kveldene, men jeg får i hvert fall sovet litt og litt er bedre enn ingenting. Jeg skal straks ned for å ta meg noe frokost siden jeg alltid er så sløv på å lage meg noe når jeg nesten nettopp har våknet. Blir makaroni og fløte med kikkoman osv. Utrolig sunt, jeg vet. Men først skal jeg laste opp noen bilder av iphonedekslet mitt som jeg bestilte fra Society6. Dekslet i seg selv var dyrt, og enda dyrere ble det da jeg måtte betale 186 kr for å få hentet det. Så til sammen måtte jeg ut med 300-400kr for dekslet og det gjør jeg aldri igjen. Trøster meg selv med at dekslet faktisk var kjempe fint, men om det er verdt så mye penger? Nei..

5 kommentarer

Siste innlegg