PURPLE HAIR

I går kom Martine over med lilla hårfarge og var klar for å gå ut døren med lilla hår. Jeg skulle farge håret hennes, men jeg ville ha mamma som var frisør før tilstede for å hjelpe meg hvis det skulle være noe. Fargen vi brukte er en hårkur som blandes med balsam jo lysere du vil ha det. Martine ville ha ganske lyst, ikke så mørk som den var på flasken, den var nesten svart. Så vi måtte fort opp på butikken så fort vi fant ut at vi ikke hadde nok balsam hjemme. Hårkuren skal bare sitte i 20 minutter og fargen holder seg i maks 1 uke. Jeg synes Martine er så utrolig tøff som tørr å gjøre slike vågale ting med håret sitt. Hun hadde jo dipdye for litt siden, men det ble borte etter en vask så det var en dårlig jobb av frisørsalongen.. De sa det ville holde mye lenger så dette var hvert fall sure penger… Så det er jo sinnsykt deilig å kunne få ny farge på håret utenatt det sliter. Fargen setter seg ikke på klær eller noe heller, det fant jeg ut i går hehe. Resultatet ble drit kult og Martine passer kjempe bra til det. I går var det en mer annerledes farge enn det fargen er i dag. Fargen er MYE finere selv om den var fin i går også. Jeg tok derfor et nytt bilde i dag, ikke verdens beste bilde men man ser fargen på håret.

34 kommentarer

Siste innlegg