GIRLSNIGHT

God morgen kjære lesere. I går var jeg på jentekveld hos Anni med andre kjempe gode jenter. Jeg og Ida kom til Anni 2 timer tidligere for å hjelpe henne med å gjøre i stand kvelden. Da de andre kom så var det ikke lenge til maten ble satt på bordet. Anni lager en helt sinnsykt god kyllingsalat. Jeg er ikke fan av salat i det hele tatt, men den der er så god og krydret. Vi satt inne og spiste ferdig før vi tok med oss resten ut på verandaen der vi koste oss masse med musikk og nammenamm. Amanda hadde noen drikkeleker vi ikke hadde vært med på så det var kjempe gøy og så mange som lo mens vi spilte dette. At et så enkelt spill kan bli så vanskelig etterhvert og stressende er så utrolig gøy. Da klokken nærmet seg halv elleve ble vi hentet for å bli kjørt til Fredrikstad der vi skulle en tur på Voodoo. Jeg har ikke vært på byen mer enn 5-6 ganger og kun 2 av gangene har det vært skikkelig bra. Men i går var det kjempe bra! Disse jentene er alltid å godhumøret så det hjelper så mye på stemningen der. Det var artig å se at noen jenter kom bort til meg og ville ta bilde, så det var enda godt jeg ikke drakk så mye denne kvelden. Jeg møtte også på Fredrikstad guttene mine Morgan og Haakon. Haakon har vi vært med i Tyrkia et par ganger så jeg ble kjent med han der og utrolig gøy å se han igjen etter veldig lenge. Morgan er jeg blitt kjent med via Haakon så det var herlig å møte på begge guttene igjen. Hva gjorde dere i går?

8 kommentarer

Siste innlegg