GÅRSDAGENS ANTREKK 30.JUL.13

I går var som sagt jeg og Didrik og spiste på LaGondola. Vi spiste Vensuvio pizza og Pasta Carbonara. Det var utrolig godt å få i seg dette. Jeg hadde sagt til Didrik før vi dro at vi skulle til Peppes for å spise oreokake etter middagen. Men som både jeg og han vet så skjer det aldri, vi er alt for mette etter middagen til å i hele tatt tenke på dessert. Vi tok derfor dessert hjemme som besto av vaniljeis med oreokjeks, tuttifrutti, nonstop og sjokoladesaus. Nå skal jeg hoppe bort til Didrik å de på Pantelånerne i Detroit. Helt sykt hvor frekke og gale menneskene som kommer der er. Mamma tok antrekksbildene sent i går kveld, så derfor er de ikke så bra. Men dere får jo sett hva jeg har på meg så det får gå!


Genser fra Junkyard Shorts fra Junkyard Sko fra Footway Klokke fra Nixon

14 kommentarer

Siste innlegg