GOD MORGEN

Åååh, i natt sov jeg skikkelig lenge føler jeg selv om jeg la meg noe med 03:00. Føler meg så utrolig kul når jeg legger meg så sent, fordi jeg klarer nesten aldri å være så lenge oppe med mindre jeg har sovet lenge på morgenen. I går kveld lagde jeg og Didrik oss kveldsmat. Jeg pleier aldri å spise kveldsmat fordi jeg aldri blir ferdig med å spise middagen. Kan gomle i timesvis til det er tomt. Jeg lagde meg omelett med potetbiter i, så klart måtte poteter bli med. Det er kjempe godt og får den lille ekstra smaken. Jeg tar potetomeletten på en loffeskive med smør, som gjør at smøret smelter og åh. Det er kjempe nam! Vi har nå vært nede på kjøkkenet og spist Coco Pops til frokost, husker jeg spiste så mye av det da jeg var mindre. Så minner kommer tilbake med denne frokostblandingen! Husker de gangene vi var tom for frokostblanding da jeg var rundt 6-8 år, så tok jeg en tallerken, helte i melk og brukte sukker som frokostblanding. Ikke rart jeg hadde hull i tennene mine da jeg var liten gitt. Jeg har ingen spesielle planer i dag bortsett fra at det er jeg og Didrik som skal lage middagen for familien i dag. Det blir svinekoteletter, ris med barnaise og grønnsaker. Enkel men god middag. Har dere noen tips til god middager, eller hva er din favorittmiddag?


T-skjorten har jeg fått sponset & direktelink til den trykk her.
 

9 kommentarer
    1. Du er så herlig! Du er utrolig fin og virker utrolig snill og du er en inspirasjon! Du har så mange fine bilder! Elsker å se gjennom bildene dine på instagram, får mye inspirasjon fra deg! Og jeg digger at du faktisk svarer på det vi skriver til deg i kommentarfeltet! At du tar deg tid til det! Det er fantastisk!<3 stå på<3
      Men over til mat.. Hahah! Jeg elsker ostesnitsel, med barnaise, poteter og gulrøtter og brokoli! Enkelt og utrooolig godt! Eelsker det!

    2. Veronika: Haha, uff. Må faktisk slenge meg litt på der… Takler ikke å spise sånn kreps, hummer-typemat. Sånt som kommer fra havet i det hele tatt! Men er også mye annet jeg er kresen på.. Beundrer de som liker så og si alt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg