DAGENS ANTREKK 02.AUG.13

Gooood dag mine kjære lesere.  Nå er jeg nettopp blitt ferdig med å ta oppvasken og har vært ute å tatt noen antrekksbilder. Didrik prøvde seg i går og han var faktisk veldig flink etter å ha fått streng beskjed om hvordan bildene skal se ut, haha. Han tok derfor bildene av meg i dag også, så nå har jeg både mamma og Didrik heretter som kan ta bildene. Jeg synes bildene blir mye bedre når andre tar dem, enn når man bare tar på selvutløser. Det er vel mange som er enige i dette? Men så klart er det litt kleint at andre tar bildene, men man må bare hive seg ut i det så går det naturlig for seg etter dette. Jeg får besøk av Ida-Marie i kveld, så da er det i gang med jentekveld med god middag og masse godteri. Tenkte at vi kunne sitte ute på verandaen våres ettersom vi har denne lange sofaen med puter osv. Så tenner jeg noen stearinlys osv så blir det vel god stemning håper jeg. Koselig blir det uansett, Ida er så god. Hva skal dere i dag?


Kjole fra SheInside HER Sko fra Footway Klokke fra Larsson&jennings Solbriller fra RayBan

                                                                                                                                                                                                        // Sponset produkt 

38 kommentarer

Siste innlegg