SLAPPE AV MANDAG

Gjett hva jeg har gjort i dag!! Så lenge fikk dere lov til å gjette. Jeg har vært å trent på Spenst som jeg ikke har gjort på over 2 mnd.. Jeg hadde for høye forventninger til meg selv denne sommeren om at jeg skulle gidde å bli mer sporty, meeeen det skjedde ikke. Så mot min egen vilje, ble jeg med Caroline på Spenst i dag – nå burde pappa bli stolt, og sikkert sjokkert. Haha. Det var faktisk deilig å se at jeg fremdeles klarte like harde økter som før. Jeg har fått et kutt over leppen min etter jeg var i dusjen og skulle barbere bena. Jeg tenkte ikke over at jeg burde klødd meg i ansiktet med venste hånden, og ikke høyre som jeg hadde barberhævelen i. Plutselig satt den litt fast i overleppen min og jeg tok den så klart kjapt ut. Jeg trodde ikke det var noe spesielt før blodet begynte å renne. Følte meg som idiot resten av kvelden i går. Bildet under er ikke tatt verken i går eller i dag. Er bare et bilde som aldri er blitt publisert, haha. I dag blir det en slappe av mandag på meg, skal bli med pappa i butikken etterpå for å handle inn maten for hele denne uken. Vi har satt opp et skjema vi skal følge, forhåpentligvis. Ellers har jeg og Didrik begynt å tenke på at vi skal ta en tur til Bergen denne uken, blir der kun rundt 1 uke. Vi må hjem igjen tidlig fordi Didrik skal ta lappen og vi skal på slektselskap.

10 kommentarer

Siste innlegg