VINN GAVEKORT HOS SHEINSIDE PÅ 600 KRONER

Da er det på tide med en konkurranse på bloggen min igjen. Denne gangen kjører jeg en konkurranse i samarbeid med SheInside som jeg har gjort et par ganger før. Jeg har ofte fått mail fra jenter som er usikre på om dette er en trygg side å handle på. Jeg har aldri brukt mine egne penger på handel der ettersom jeg har fått sponset produkter derfra. Men jeg kan si dere en ting, og det er at nettsiden er trygg men leveringstiden kan variere veldig. Det er også billig der, veldig billig faktisk. Så et gavekort på 600 kr er ikke dårlig på denne nettbutikken. På 1 år, har den blitt ufattelig populær og fått inn så mye nytt at det er helt ekstremt. De får inn nye produkter nesten hver eneste dag!

Eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥    Registrere deg på SheInside her
♥    Like fanpagesiden til SheInside her
♥    Legg igjen samme mail som du registrerte på SheInside i kommentarfeltet.

MASSE LYKKE TIL!

KONKURRANSEN ER AVSUTTET

439 kommentarer

Siste innlegg