BEACHIT IPHONECASES

Flyturen til Bergen gikk glimrende helt til vi ventet på baggene våres. Didrik fikk sin med en gang og bare 2 minutter senere sa jeg “jeg har på følelsen av at baggen min er borte”. Da sa Didrik “Nei daa, den kommer snart”. Plutselig stenger rullebordet eller hva det heter og vi ble stående borte på å snakke med SAS. Utrolig kjipt at baggen min skulle bli borte ettersom alle produktene jeg har i den. Men heldigvis fikk jeg en toalettmappe som jeg fikk brukt. De var bombesikrepå at den vil komme i dag, så vi krysser fingrene. 

Vi har nå kommet godt i gang med nye iphonedeksler til BeachIt som det ser ut til at veldig mange av dere liker. Disse iphonedekslene vil komme til Iphone 4 & Iphone 5. De vil koste 99 kr og frakten kommer på kun 10 kr. Disse er i produsering nå og vi håper inderlig det ikke tar for lang tid før vi får dem. Til da får dere glede dere masse. Vi kommer til å kjøre konkurranse med disse dekslene hvor du kan vinne alle 4.  Lik gjerne fanpagen våres på facebook, BeachIt! Vi har snart 7000 likes, og dette er helt supert. Ha en strålende dag!! Hvilket deksel ble din favoritt?

                            

 

26 kommentarer

Siste innlegg