SUNSET BOATTRIP

Hjellestad må være det fineste jeg har sett. Etter vi hadde spist den gode hjemmelagde lasagnen som Lily hadde lagd dro vi ut på båttur i solnedgangen. Det er helt vilt hvor vakkert det er når du selv er på sjøen. Morten, en kompis av Lars som er broren til Didrik ville også bli med oss fire. Vi var vel fire stykk som fisket men bare Morten og Lars fikk. De fikk begge kongesild. Lars hadde klart å sprenge lungene til den ene, mens Morten sin var bra. Vi ble ute et par timer på sjøen og det var veldig koselig. Vi hadde selvfølgelig kjøpt med masse godt og tatt med oss pledd. Da vi kom inn til bryggen og skulle ut av båten hørte jeg plutselig en liten dunkelyd. Det var iphonen til Morten som nettopp falt ned i vannet. Det er sååå uflaks at det skulle skje. Lars ringte iphonen hans nesten med en gang og man kunne se det lyste ned i vannet. Vi prøvde å ringe en gang til, men da funket det ikke. – Så klart.. Vi skal ta en tur ned på Kaien nå snart og da går vi innom bryggen for å se om vi kan se mobilen på bunn ettersom det er veldig klart vann. Det er søndag i dag og vi har derfor ingen store planer. Bare slappe av her på Hjellestad og være klar for uken som kommer. Da blir det tur på Lagunen og tur til byen. Dette gleder jeg meg fælt til! Jeg skal huske på å si ifra hvilke dager vi er hvor til dere som er nysgjerrige 🙂 Hva er deres planer for denne uken?


Vet om en som har strekt seg rett til topps her ja.

15 kommentarer

Siste innlegg