NEON FAVORITE

Dere husker vel mitt store innkjøp av neglelakker? Vel, alle kjøpte jeg på Cubus til god pris. Jeg kjøpte to neon neglelakker jeg aldri har prøvd ut før som heter Ruby Kisses. En grønn og en orange. Jeg MÅ kjøpe resten av fargene fra dette merke på Cubus i morgen, de er så bra. Disse neglelakkene er vannvittig fete, og neon? YES SIR! Neglelakkene koster under 100-lappen og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har vært så usikker på hvem jeg skulle prøve ut først, men det endte opp med den grønne. Jeg gledet meg vannvittig mye til å prøve den ut. Jenta i disken på Cubus fortalte at et strøk ikke er nok, men det er det jo nesten aldri med neglelakker. Så etter jeg hadde publisert innlegget med mine nye neglelakker var det en leser av bloggen min som ga meg et sinnsykt godt tips som jeg aldri har tenkt på før!

♥  Så det du trenger er en enkel hvit neglelakk. Jeg anbefaler den hvite neglelakken fra Essie, ikke den med glitter eller den som er gjennomsiktig, men den som er ordentlig hvit. Så må du selvfølgelig ha en neon neglelakk & om dere er like klønete som meg er det ganske greit å ha en neglelakkfjerner rett ved siden av i tilfeller som å få kommet borte i neglelakken før den har tørket.

♥  Selv om det anbefales å ikke dra neglelakken helt ut i alle kantene, er det dette jeg liker best og det jeg synes ser best ut. Så påfør den hvite neglelakkene på alle neglene dine og la det tørke før du går over til neste steg som er det kule og sjokkerende.

 Jeg HATER å ta på for mye neglelakk så det tar evigheter til det tørker. Derfor tar jeg tynt lag med neon neglelakken og drar det over den hvite neglelakken jeg allerede har tatt på. Det som er så sjokkerende med dette er at neglelakken blir mer neon enn det den er på flasken.

♥  Etter dette har tørket fint så er det på tide å vise frem sine vakre neon negler. Eneste problemet er at neon fargen er så knall at selv ikke på disse bildene får frem hvor knall den egentlig er. Hvis dere har noen andre artige tips, skriv dem ned!

20 kommentarer

Siste innlegg