OSLO

Vi tok toget fra Rygge til Oslo S og gikk gjennom Karl Johan. Gikk innom et par butikker for å titte på ting vi allerede var på utkikk etter. Jeg har lenge lett etter et stort skjerf, har et stort et fra før av som er fra BikBok. Men jeg ville ha et litt anerledes denne gangen, så for første gang tok jeg turen innon Acne butikken og fant et skjerf som jeg likte godt. Kan vise dere det i morgen hvis jeg får tid! Det er helt sinnsykt å betale nærmere 900 kr for et helt enkelt skjerf. Vet ikke helt hva som gikk av meg men jeg angrer ikke så det er enda godt. Det ble Ben & Jerry’s på oss, pause fra litt kaotiske Oslo med uvanlig mye folk for meg. Jeg elsker Cookie Dough og den med brownies så ble disse to jeg spiste. Men en is gjorde oss ikke mette, derfor gikk turen til Friday’s som jeg aldri har vært på før. Må si at maten var utrolig god der og servitøren vi hadde var sååå snill og søt mot oss. Jeg hadde biff med bearnaise og pommes frites til middag, det samme hadde Ingvild. Så og si alt ble borte fra tallerkenen. Vi møtte på noen venner i Oslo og vi satt derfor litt sammen på bryggen og koste oss det lille vi var sammen.

Jeg skulle egentlig trene med søsteren min i dag. Hva skjer med meg? Jeg vet selv at jeg ikke vil få noe spesielt resultat av å trene fordi jeg ikke klarer å kutte ned på godsakene. Men av en eller annen grunn er det litt kjekt å bare få kommet ut døren og føle seg sporty noen ganger. Men trening blir det ikke i dag, dere. I dag er dagen hvor hele Pedersen slekten skal samles for å grille. Det er 1 år mellom hver gang vi ses, og de unge forandrer seg stadig vekk så jeg venter spent på å se hvem som har forandret seg. Skal ikke legge skjul på at jeg er klar for mange poteter i dag. Hva slags planer har dere for i dag?

Ja, noen bilder blir bare bedre når dem er i svart og hvitt. Nå skal jeg over til noe annet som jeg virkelig hadde satt pris på hvis dere leste. Malin kusinen min og Ingvild skal være russ i 2014, de har kommet med dekknavnslipp nå som er “Divinus”. De er 22 jenter til sammen som skal ha buss her i Moss. Det jeg ville satt veldig stor pris på, som også ville hjulpet dem er hvis dere kunne likt fanpagen til Divinus 2014 på facebook HER.

14 kommentarer

Siste innlegg