DAGENS ANTREKK 24.AUG.13

Jeg har nå kommet hjem fra tante og onkel som hadde slektselskapet hos seg. Antrekksbildene ble tatt litt senere da det ble litt mer kjølig, så da var det godt å få bruke den nye Obey genseren som jeg bestilte fra RideStore mens jeg var i Bergen. Til at klokken kun er rundt 22:00 er jeg faktisk ganske trøtt, jeg pleier å være lenge oppe nå men stå opp gry tidlig. Jeg hater det, men jeg får faktisk mer ut av dagen ved å ikke gjøre noe spesielt selv om. I morgen skal jeg trene med søsteren min, og ta sol med Carsten. Men etter disse tingene er gjort har jeg ingen planer. Skal nok bare ta det med ro og slappe av. Noen som forresten vet hva søndagsfilmen er?


Genser fra RideStore // Shorts fra Junkyard // Sko fra Ebay // Solbriller fra MadLady // Sponset deksel fra MadLady
 

22 kommentarer

Siste innlegg