MY WATCH COLLECTION

Alle har vel sin egen samling av spesielle ting tenker jeg? Vel det jeg har mest av må være smykker, solbriller, skjorter, luer & klokker. Jeg har brukt klokker så lenge at jeg føler meg naken på hånden hvis jeg ikke bruker en klokke. Jeg elsker klokker, og jeg elsker å kunne bruke det som det perfekte tilbehøre til et antrekk. Det kan faktisk gjøre en litt stor forskjell ved å kun ha på en klokke. Jeg tror jeg startet å samle på klokker i 9.klasse, men begynte ikke å bruke det forsiktig før i 10.klasse. Da brukte jeg for det meste bare et tonn med armbånd, men det gikk over til klokker da jeg først ble vant til å bruke det. Jeg har en egen liten hylle til alle klokkene mine samt mine solbrillefavoritter. Jeg måtte fikse på hyllen for noen dager siden ettersom det hadde blitt et rent kaos der. Nå er det endelig oversiktelig og ryddig der, så jeg er kjempe fornøyd med min klokkehylle. Det verste er at jeg stadig vekk finner meg nye klokker, jeg går aldri lei. Hva er det dere samler på eller har mye av?

Klokkene mine er fra disse forskjellige butikkene:

 ♥  Ebay
 ♥  Kulklokke
 ♥  Junkyard
 ♥  Stylepit
 ♥  Daniel Wellington
 ♥  Larsson&jennings
 ♥  Gaxs
 ♥  JolliTime
 ♥  Oslove
 ♥  Klokker 
 ♥ Swatch

 

Noen du likte? 

25 kommentarer

Siste innlegg