GOOD MORNING

I går natt sov jeg kjempe dårlig, jeg våknet med skikkelig smerter i ribbeina mine men i dag er det over. Så planene for i dag er å ENDELIG trene med søsteren min på Spenst. Liker å gjøre det tidlig så jeg er ferdig fikset å klar for resten av dagen selv om jeg ikke har så mye planer da.. Jeg er veldig gira på å få strammet opp rumpa litt, så ettersom jeg ikke er den personen som har så peiling på dette setter jeg veldig stor pris på om noen av dere lesere har noen gode tips mot strammere lår og rumpe. – Det er det jeg vil fokusere på fremover hvis jeg klarer å trene noen ganger i uken. Frister utrolig mye med å lage meg en smoothie etter treningen, Caroline vil nok synes det er veldig godt selv så får se hva det blir til. Har jeg ingrediensene så lager jeg det, hihi. Jeg er fremdeles veldig interessert i å få smoothie oppskrifter så gjerne skriv dem ned, jeg synes jordbær er ufattelig godt men er jo litt godt med nye smaker og. Savner allerede Donut Company, kan det ikke komme til Moss også?! Altså det hadde solgt så ufattelig bra, spesielt jeg hadde vært en fast kunde av donut og smoothie der. Drømmer meg bort i sjokolade-donuts nå…..

Ellers hentet jeg 2 pakker på posten i går da jeg også var der for å sende en del pakker. Den ene var en sponset pakke fra SheInside hvor jeg ventet fire godbiter. Dessverre var den ene kjolen alt for kort så jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal gjøre av den. Kanskje gi den bort i en konkurranse? Jeg fant en fin bikini på nettbutikken, men sommeren er snart over så skulle funnet den tidligere slik at jeg fikk brukt den. Jeg elsker gule bikinier!! Det er super fint når man er sommerbrun, synes ikke dere? For å ikke glemme knall grønn, åh som jeg vil ha det. Jeg kunne ikke bare overse denne, så selv om sommeren snart er over måtte jeg bare skaffe min siste bikini for dette året og heller glede meg til å bruke den neste sommer. Jeg tok et bilde av bikinioverdelen på, men droppet bikinitrusen ettersom de fleste bikinitrusene er prikk like. 


Den er mer gul i virkeligheten, er lyset som ødela litt her akkurat nå. Min sponset bikini finner du her.
 

14 kommentarer

Siste innlegg