DAGENS ANTREKK 29.AUG.13

I dag har jeg og Didrik sendt utrolig mange pakker ut fra BeachIt, vi begynner allerede å gå tom for deksler så vi må nok snart bestille mer. Helt vannvittig hvor mange som har bestilt, så dette er vi veldig glade for. På vei hjem fra Posten tok vi turen innom Ica for å handle inn litt middag til i dag. Det blir kyllingfilè med peppersaus og pommes frites. Mens vi handlet fant jeg filmen Identify Thief som jeg egentlig skulle se på kino men aldri skjedde. Derfor kjøpte jeg den i dag og gleder meg til å se den etterpå. Den ser jo så morsom ut! Vi kjøpte donuts også, må jo ta en så kalt DonutCompany dag hjemme i stede. Hahaha, herregud – og ja, det blir smoothie også. Jeg er litt slapp i dag dessverre, men blir nok kvikkere etter litt middag og smoothie senere i dag tenker jeg. Hvordan står det til med dere?


T-skjorte fra Choies // Shorts fra Batoko // Sko fra Footway // Caps fra Ridestore // Klokke fra Larsson&jennings
 

14 kommentarer

Siste innlegg