FILMKOS MED KJÆRESTEN

Hahahahahaha, nesten akkurat blitt ferdig med å se Identify Thief. Før vi startet filmen gikk vi ned og lagde oss smoothie. Måtte selvfølgelig finne fram nammenam også. Jeg har blitt så glad i popcorn etter jeg var i Bergen. Ble sittende å smile flere ganger etter de forskjellige scenene fordi jeg ikke kom over dem. To av mine favoritt scener må være fra da dem sitter i bilen og hun begynner å synge mens han prøver å skifte sang til en hun ikke kan, dessverre kan hun alle. Den andre er hvor hun snakker så ufattelig mye at han til slutt begynner å svinge på rattet mens han skylder på at det var grevlinger i veien mens hun sitter der og tror på det han sier. Dette synes jeg var en ordentlig morsom film, det er mange jeg synes er artige men ikke så veldig mange jeg faktisk kan sitte å le av. Men denne filmen var virkelig morsom! Hvis dere vet om flere slike filmer så må dere gi dem til meg. Didrik er ute en kjapp tur nå så blir det enda en film når han kommer hjem. Kos dere videre i kveld!


Det var dessverre noe jordbærsaus inne i disse så heldige Didrik fikk spise begge to, jeg liker ikke når det er ting inne i dem..
 

11 kommentarer

Siste innlegg