JOLLI TIME – TOO MUCH FUN

I noen av mine siste antrekksinnlegg har jeg postet bilder av Jolli klokker, som antrekksinnlegget i går for eksempel. Jeg skal nå fortelle dere hvorfor jeg elsker disse klokkene, disse er helt geniale og man har det for gøy. Klokkene kan du selv sette sammen til en klokke ved bruk av forskjellige farger, mikse og plutselig har du fått en ny favoritt klokke. Man kan bestille i flere farger. På nettbutikken til Jolli Time er det klokkene kombinert i forskjellige farger så du kan ikke få bestilt èn klokke pga de kommer i en eske med to farger. Etter du har bestilt den pakken med to stk, kan du da ha det gøy og velge andre farger. Denne gangen kan du da få velge èn eller hvor mange du ønsker, fordi du må ha med klokkeviseren. Det er veldig billig på denne siden og jeg har nå selv fått ny favoritt klokke derfra. Det har blitt den jeg hadde på i går hvor jeg mikset hvit, turkis og svart sammen. Jeg sitter skikkelig lenge for å prøve ut nye farger sammen og det er så moro. For å komme til nettbutikken kan du trykke her, de har også en video som viser hvordan du gjør dette tilfelle du er usikker. Dette er ikke et innlegg jeg må ha gjort i samarbeid med Jolli Time, dette er et eget innlegg jeg har valgt å skrive for å anbefale dere disse klokkene. For lite penger får du mye moro, perfekt!


Mine favoritter fra Jolli Time er disse du ser på bilde her. Men den jeg er mest glad i er den til høyre.
 

6 kommentarer

Siste innlegg