PEPPES

Da har vi kommet hjem fra en koselig kveld på Peppes. Vi skulle egentlig sitte ute på bryggen, men det blåste helt sinnsykt så vi ble derfor sittende inne i varmen. Noe vi ikke kan klage på! Vi spiste god pizza, halve B’N’B som består av biff, pommes frites og bearnaise- og halve med pepperoni og ananas som pappa er veldig glad i. Vi lot maten synke litt før vi bestilte oss oreokake. Kun jeg og Didrik orket dessert, men jeg vet alltid at mamma spiser litt og så det var like greit når jeg aldri orker en hel oreokake. Den er så ufattelig mektig, men så god! Jeg elsker å se at kjæresten min kommer så godt overens med mamma og pappa, de sitter og ler. Didrik og pappa snakker om uendelig mye de har til felles, så det er en herlig følelse. Didrik har bursdag om noen timer, og jeg klarer ikke å vente med å gi han gaven i morgen. Nesten så jeg vil gi den til han nå, men jeg må bare klare å vente. Jeg bare VET han vil bli sjokkert over hva jeg har kjøpt til han.

7 kommentarer
    1. Hey!!!
      For noen mnd siden postet du et inlegg om blogger du liker, en av dem var en svensk blogger. Kan du pliis si navnet på bloggen igjen? (Hvis du husker den) Da hadde jeg blitt kjempeglad ! Må også si at du er en utrolig pen jente, virker som du har en dritkul personlighet. Har lest bloggen din over ett år nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg