HAPPY BIRTHDAY MY LOVE

Kjæresten min har bursdag i dag og han er endelig blitt 19 år. Vi skulle egentlig til Oslo i dag, men ettersom jeg skal til Oslo på tirsdag på grunn av et viktig møte så tar vi det heller da. Jeg får lov til å ta med Didrik og etter møte tar vi en skikkelig kosedag i Oslo. Så sparer vi heller litt penger i dag. Men vi skal likevel ut å spise, vi skal prøve ut den nye italienske resturanten som jeg ikke fikk prøvd ut sist gang med jentene. Jeg har gjort han så uendelig nysgjerrig på hva gaven hans er i nesten 1 uke nå og endelig fikk jeg gitt han den. Han ble så sjokkert at han nesten fikk tårer, det sjokkerte meg. Da jeg var i Oslo med Ingvild for toppen 1 uke siden, skulle jeg dit for å kjøpe gaven til Didrik fordi det var det eneste stedet jeg hadde mulighet til å få tak i det. Gaven jeg kjøpte til han var et par nye LV sko. For meg selv var dette litt stort, jeg har aldri hatt råd til å kjøpe så dyre ting til mine nærmeste så det var en god følelse av å få kjøpt det han virkelig ønsket seg. Han liker Louis Vuitton veldig godt, så det var ikke vanskelig for meg å finne ut hva jeg skulle kjøpe til han når han trengte nye sko. Han sitter nå og prøver disse skoene, heldigvis passet de helt perfekt! Han kaller meg gal nå, og det digger jeg. Gratulerer så mye med dagen din, elskede 

21 kommentarer

Siste innlegg