GREEN

Jeg spiste tomatsuppe med makaroni til frokost i dag. Halsen min er ikke blitt helt bra enda så det hjalp med litt varm suppe. Etter jeg hadde spist og slappet av litt på rommet, ble været bedre og solen kom frem. Jeg hadde noen pakker jeg måtte hente på Posten og på Ica, så jeg tok en sjanse og droppet regnjakken. Flaks for meg at det ikke begynte å regne. Jeg er veldig glad for at den siste pakken jeg har ventet på kom i dag. Jeg er nå endelig (lol) blitt ferdig med julegavene til mamma, pappa, Caroline og Didrik. Jeg har aldri vært så tidlig ute med julegaver før, men det er faktisk en fantastisk følelse. Nå kan jeg fokusere på bursdagene i stedet. Det er veldig merkelig å tenke på, men mamma, pappa, Caroline og jeg har bursdag sent på året. Mamma har i oktober, Caroline og jeg har i november, så pappa i desember. Så lommeboka blir tynnere disse månedene fort. Den siste pakken jeg hentet er en sponset pakke jeg har fått av Junkyard. Gleder meg til å vise dere godbitene jeg har valgt ut!

20 kommentarer

Siste innlegg