LITT NYTT

Jeg har ikke gjort stort annet enn å trene og faktisk bare spise middag samt slappet av egentlig. Sitter og venter på at Top Model skal starte om litt under 1 time, mens jeg døtter i meg en god saft-is for øyeblikket. Jeg har blitt skikkelig is-dilla nå i det siste, det er så godt og så kaldt! Alltid godt å ha noe nam å spise på når du ser på programmene du liker. Da kom jeg på at jeg nettopp har sett ferdig 5 sesonger med Dexter på Netflix. Det er ikke flere sesonger ute på Netflix, så jeg lurer derfor på om det er hele sesongen på ViaPlay?


Jeg har fått litt nytt de siste dagene som jeg ikke har rukket å vise enda. Da kan jeg like godt ta noen bilder av hva som er nytt, og så vise dere produktene på senere. Jeg har fått alt på disse bildene sponset. Så jeg kan dessverre ikke svare på hvor mye det blir på toll osv ettersom dette er fra utlandet. Men en ting jeg kan si om disse produktene er at det er en veldig god kvalitet på disse produktene. Og de er ikke dyre heller, lang ifra. Jeg har lagt til direktelink på absolutt alle produktene, så gå inn og sjekk prisen selv 🙂 


Dope t-skjorte her // Denim shorts her // Grønn lue her // Hvit klokke her
 

16 kommentarer

Siste innlegg