MY B-DAY WISHLIST

Nå er det ikke så veldig lenge igjen til bursdagen min og for hver dag som går gleder jeg meg bare mer og mer. Noe som jeg har gjort hvert år er å gi dere et lite glimt av hva jeg ønsker meg. Det er ikke klær eller slikt, det har jeg nok av og mener at det er bedre å ønske seg noe annet enn det man har mye av. Jeg er veldig interessert i å fikse rommet mitt for tiden. Jeg vil at møbler og alt skal være hvitt, med svart/ grå vegg og stort speil på veggen med svart ramme. Jeg ønsker meg en hvit hylle, som jeg allerede har en av. Den vil jeg ta mange sko på og ha skohyller over sengen som er inntil den svarte veggen. Jeg vil også ha hjørne-bord som kan brukes til både nattbord og til tvbord. Dette skal selvfølgelig være i hvitt. Det vil bli svart og hvitt rom, med mine fargerike ting til. Derfor har jeg veldig lyst til å skifte til svarte gardiner, noe jeg vet vil bli kjempe pent. Hvis det er noe jeg har irritert meg over lenge nå så er det hvor stort skrivebordet mitt er. Jeg bruker ikke halve skrivebordet og det er utrolig stort forhold til hva jeg egentlig trenger. Så nytt, hvitt skrivebord står på ønskelisten min! 

Utenom møbler og interiør, så er det noe annet jeg kunne trengt. Canon kamerastativ. Dette har jeg villet ha kjempe lenge, og det er helt perfekt for meg som tar bilder til bloggen. Jeg pleier ofte å stable skoesker oppe på hverandre for at det skal bli i den høyden jeg ønsker. Dette er så ustabilt at jeg ikke våger å gjøre dette så veldig ofte, haha. Jeg har nå funnet litt bilder slik at dere kan se litt av hva jeg ønsker meg og ikke bare lese om det. Hva ønsker du deg til bursdagen din, og når har du bursdag?

Ikke glem å meld deg på Junkyard konkurransen hvor du kan vinne valgfri produkter for hele 2000 kroner her




Hvis dere har tips om litt interiør til denne inspirasjonen tar jeg i mot alt, trenger litt hjelp til småting og slikt som vil være fint til dette! Gjerne litt neon farger, skriv ned linker til nettbutikker som har mye fint, eller bare vanlige butikker. Takk på forhånd ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg