BLITZI

I går farget jeg brynene mine nok en gang med øyenbryns- og øyevipper pakken fra Cubus. Jeg elsker den! Den er så genial, brynene dine blir mørkere på 10-15 minutter avhengig av hvor lenge du vil ha kremen på. Jeg sitter kun 10 minutter fordi jeg bruker fargen askebrun. Den er brun nok for mine bryn. Utrolig deilig å få gjort det unna nå.


I dag dro jeg på Spenst med søsteren min for å ta litt styrketrening. På vei opp var vi ganske raske ettersom det hadde regnet tidligere på dagen. Men heldige med været var vi ikke da vi hadde tatt de første skrittene utenfor Spenst på vei hjem igjen. Det begynte å pøse regne, både jeg og søsteren min var klissvåte nakken på 5 minutter. Litt moro var det, men helt fantastisk å ta en varm dusj etter den regndusjen. Nå har jeg startet på Glee sesongen fra 2011 som har kommet ut på Netflix nå. Åååh, jeg elsker Glee. Blir så rørt og klarer ikke å sitte stille da de synger. Følger du med på Glee, hvis ikke, hvilke serier følger du med på? 


Link til skjorten min her.
 

27 kommentarer
    1. Du er perfekt ❤️ Virkelig helt utrolig nydelig!!
      Jeg ser på Beverly hill 901201(tror det er riktig rekkefølge av tallene, haha) og white collar 🙂

    2. Jeg følger med på the vampire diaries, når jeg er ferdig med de skal jeg se ferdig Gossip girl og etter det skal jeg se på pretty little liars 🙂

    3. Glee og 90210 er nokk favoritt seriene mine, selv om 90210 er ferdig… Men jeg synes faktisk det er trist og se glee etter Cory Monteith døde!

    4. Mia: Ja, det er jeg helt enig i. Tenker bare på hvor mye han hadde foran seg etter Glee. Hadde hele fremtiden sin foran han og så fikk han tatt overdose av et uhell… Det er så trist at en så talentfull gutt skal gjøre noe slikt 🙁

    5. Åå, elsker bryna dine – så fine! Glee er faktisk helt fantastisk, gråter sånn cirka av annenhver episode. Den nye sesongen på Netflix, det er vel sesong 3 (?), er min favoritt. Spesielt episode nr. 18. Tror jeg så den sesongen ferdig på sånn 3 dager når den kom ut.. 🙁 vil ha mer!! Ellers følger jeg med på House (selv om det er slutt), Criminal Minds og Bones – mine tre favoritter.

    6. Ååå, elsker Glee, savner Finn 🙁 Den siste sesongen er såå trist!
      Et spørsmål da, hvor lang tid tok det før du fikk klærne du bestilte fra Sheinside? 🙂

    7. Har fulgt med på One Tree Hill siden 2003 (selvom det er slutt nå), men jeg ser enda på gamle episoder og sesonger. Det bringer tilbake så mye minner! Jeg ser også på Suits og The Carrie Diaries. To serier jeg anbefaler at du sjekker ut:) Sesong to av The Carrie Diaries kommer faktisk ut imorgen.
      Når kommer forresten Spørsmålsrunde Del 1?
      Må si at du er en av Norges mest nydeligste:) Skulle virkelig ønske jeg hadde utseendet ditt. Du er et utrolig godt forbildet, Madeleine! Stå på med bloggingen.

    8. Christine: Hei du! Åååh, husker jeg så utrolig mye på One Tree Hill før. Herregud for en bra serie! Carrie Diaries følger jeg med på, klarer knapt å vente.

      Jeg har spilt inn spørsmålsrtunden del 1, men må redigere og convertere den som tar lang tid 🙁

      Og tusen hjertelig takk, Christine!

    9. Jeg elsker å se på serier så jeg ser på mange serier 🙂 nå for tida ser jeg på white collar, new girl, pll osv 🙂 men har sett en del andre serier som f.eks Supernatural som er en serie som starta i 1999 og det kom ny sesong nå! Og prison break er en supernatural serie som du kansje har hørt om og sett 🙂

    10. Du er så utrooolig nydelig!<3 Har ikke ord. Du er bare perfektion:) Håret,øynene,bryna,klesstilen!? Du er mitt forbilde, og alle vennene mine snakke om deg ogsånt:) Jeg syns du fortjener å være på førsteplas på topplist ass! Du blogger så mye, og det er mange som er over deg som ikke bloger like mye og bedre:) Du er serriøst vrdens peneste OG snilleste! Skulle aldri trodd ei så fin som deg kunne væt mer positiv og søtere. Også er du sååå naturlig pen, du klr jo alt. Noen venner av meg sier vi ligner, og hver gang noen sier blir jeg så rørt at jeg får tårer i øynene. Skulle bare ønske jeg kunne blitt kjent med deg! Uansett når du gråter eller føler seg lei deg og sånt, skal du vite at en stor gjeng jentevenner på 14 tenker på deg og snakker positivt om deg hele tiden. Alle har sånn 100 bilder av deg på tlf. Sitter sånn særr å gliser når jeg ser videoene dine, for du er så ufattelig nydelig og sprer glede bare av å svare på spørsmålene dine 😀 Du kommer til å bli noe stort:)<3 Elsker deg så masse, forbildet mitt!:)
      Jeg ser på Glee hver dag! begynte i høstferien og har allerede kommet i midten av sesog 3 🙂 hihi, jeg blir bare så glad og se glee, og jeg er veldig deprimert for tiden, men det som får meg gladere er deg og Glee:) Men det er så synd at Finn/Cory er borte;( Trekkene hans er så utrolig sjarmerende!:) Men nå må jeg avslutte, skal se Glee:D haha serriøst, jeg planla de før jeg klikket innpå bloggen din:)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg