DAGENS ANTREKK 24.OKT.13

I dag er nesten alle speilbitene på veggen min borte, gjenstår kun de som er bak skrivebordet mitt nå så får jeg malt veggene hvite. Må selfølgelig fjerne alt fra veggene mine, hvorfor må jeg ha så mye dilldall?! Fikk en glad-melding i dag òg. Møblene mine har kommet, vet ikke om det er snakk om alle sammen men bedre enn null. Fikk beskjed om at det ville ta 3 uker, og nå har det gått mindre enn èn uke så det kan jeg virkelig ikke klage på. 


For første gang jeg har på meg lave converse sko, hvorfor jeg ikke har skaffet meg dette tidligere vet jeg ikke. Det må jo være det deiligste jeg har brukt på bena på kjempe lenge. Jeg tror jeg liker lave converse sko best nå. Mindre å knyte, kjappere å få dem på seg, ankelsokkene glir ikke av og det bare ser ganske bra ut synes jeg. Hva synes dere, lave eller høye converse sko?


Skjorte fra BikBok // Hettegenser fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Ellos // Klokke fra DanielWellington // Lue fra MadLady // Solbriller fra ShopZerouv
 

20 kommentarer

Siste innlegg