SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 1

I natt satt jeg og redigerte videobloggen, tok en stund før Didrik fant et nedlastningsprogram som faktisk fungerte med å convertere filene. Jeg aner ikke hva det er, men det må være noe med kameraet mitt. Får ta en tur ned på JapanPhoto og spørre om hjelp. Før kunne jeg overføre videoene direkte til pcen og legge dem rett inn i redigeringsprogrammet, men nå må jeg convertere hver eneste fil. Kvaliteten er drit bra mens jeg filmer, men når jeg overfører dem til pcen og spiller dem av blir kvaliteten helt forferdelig dårlig. 

Vil beklage for den utrolig dårlige kvaliteten, den ble jo bare enda verre på youtube og på bloggen. Herregud det er flaut å være blogger nå, klarer ikke engang å lage en film med god kvalitet. Må få hjelp med dette fortest mulig – men tven er heldigvis slått av denne gangen.

 

38 kommentarer

Siste innlegg