YESTERDAY

I går var jeg med Ida, det er så deilig at hun har fått lappen for nå kan vi være mye oftere sammen. Vi var hjemme hos Ida og hun lagde utrolig god smoothie. Åh, jeg vil lage den smoothien i dag også. Den var med jordbær, bingebær, banan og yoghurt. Vi så litt på lørdagsfilmen, 50 first dates. Den er så fin og trist på en positiv måte. Vi kjøpte kebabtallerken senere på kvelden og storkoste oss med den. Jeg spiser sjeldent kebab, kanskje bare noen få ganger i året faktisk. Er ikke noe jeg er så veldig glad i, blir fort lei det. Men når jeg først spiser det etter noen mnd, da smaker det kjempe godt.

I dag maler pappa siste strøket på rommet mitt, han liker å gjøre det selv så jeg er ikke til hjelp noe jeg hater. Om bare noen timer skal jeg til Sarpsborg for å ha en shoot hos Jeanett Haslien. Jeg hadde en shoot der for litt siden, men hun ville fortsette på den i dag og det takket jeg ikke nei til. Så dette skal bli en artig søndag! Sjekk ut bloggen til Jeanett >HER<.

Nå som det er søndag regner jeg med at mange ikke har fått sett den nyeste videobloggen,  trykk >her< for å se den. 

8 kommentarer
    1. hei! vi er to jenter som elsker mote og fashion, det er det den nye bloggen vår handler om moteogfashi0n.blogg.no plis sjekk den ut og se om du liker den, gjerne legg igjen en kommmentar om hva du synes og hva som burde gjort bedre, ps: je g snakker ikke bare til bloggeren, jeg snakker til alle som leser denne kommentaren, værså snill å sjekk ut siden vår!<3<3<33<3<3<3<33<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg