KOSEKVELD

Hei dere! Dessverre ble shooten i går brått avlyst etter at makeup stylisten hadde hatt et uhell. Så masse god bedring til Christine. Men da får jeg bare glede meg enda mer til neste gang, og det har jeg ingenting i mot. Ettersom jeg er inne på glede, tusen hjertelig takk for alle kommentarene i det siste. Dere har vært så snille mot meg og det vil jeg bare takke så mye for.


18:00 blir jeg hentet av Cecilie og da er vi klare for en jentekveld hos hun. Jeg gleder meg utrolig mye og det er fordi jeg ikke har vært hos hun på flere år faktisk!!! Tenk at det har gått så fort. I kveld skal vi jaggu meg kose oss mye og lage noe godt. Siste gangen jeg var hos hun tror jeg var den gangen jeg hoppet ned fra 2 eller 3 etasje ned i snøen på vinteren, men uheldige meg hoppet akkurat det stedet hvor det så ut til å være ganske mye snø, men landet hardt. Haltet vel i over 1 mnd, og har ødelagt noe i kjeven min  etter at jeg smalt det i snøen så det knaker hvis jeg gjesper og ler høyt. Lærepenge for livet! Har du fått deg en lærepenge for livet? Fortell! 


Bilde er ikke fra i dag.

15 kommentarer
    1. Åh, herreguud så pen du er! 🙂 Synd det ble avlyst, men da har du noe å se frem til 🙂 Har akkurat posta dagens antrekk på bloggen, hadde vert kjekt om du tok en titt! 🙂 Ha en super uke <3

    2. Jeg så på video-bloggen din nå nettopp, altså spørsmålsrunde. Jeg må bare si at jeg syntes du er en helt fantastisk person. Jeg smilte gjennom hele videoen. Du er rett og slett unik, du virker så jordnær og blid og snill.
      Det er sikker mange personer som ser opp til deg, og det håper jeg MANGE gjør, for du er virkelig en fantastisk person.
      Og ikke minst er du kjempe pen 🙂

    3. Dumt det ble avlyst :c
      Være mer forsiktig når man står på slalåm! I vinter klarte jeg å beregne en bakke feil, landet på rumpa og stanget hodet rett i kneet mitt. Fikk en lett hjernerystelse, blødde neseblod og hadde et hovent kinn i nesten en måned etterpå.
      Utrolig koselig…
      Kos deg videre i dag!

    4. Huff! Har denne gangen lært meg at jeg ikke skal ri ponnien min(eller noen annen hest for den saks skyld) uten sal igjen…*kremt*
      Har jo ramlet av uten sal før, men ikke slått meg noe særlig! Så nå har jeg ikke ridd uten sal på mange måneder… Jeg lærer først når jeg har ramlet av 6-7 ganger, og en ulykke måtte visstnok til for at jeg skulle fortså <3 jaja...

    5. Uff, det hørtes vondt ut! Jeg klatret opp på en stein rett etter det hadde regnet, så den var glatt, falt ned og brakk armen. Dette var i et bryllup, så fikk litt vel mye uønsket oppmerksomhet. Haha. Du er forresten utrooolig pen 😀

    6. Du må være en av de vakreste jeg vet om! Har sett på noen av videoene dine og du har en så fantastisk utstråling

    7. Det samme har faktisk skjedd meg. Jeg skulle vise pappa at jeg var tøff nok til å hoppe ned fra taket til huset, også gjorde jeg det da.. Men så landet jeg helt feil og kjeven min gikk heelt ut av ledd. Uffamei, man lærer av sine feil!

    8. Jeg og venninna mi fikk en skikkelig lærepenge en gang! det er 4 år siden nå og hun var på besøk hos meg og vi fant ut at vi skulle ake ned den bratte, lange veien der snøen nesten var blitt is! skikkelig smart! Vi endte opp med å krasje i en gjerdestolpe i en ekstrem fart(syntes vertfall jeg..), Hun skadet hodet og jeg ryggen. Hun ble sendt direkte til Lillehammer sykehus, imens jeg var litt heldigere og kom nesten helskinnet ut av det hele. Venninna mi(som dessverre ikke lenger er venninna mi..) Er lam i halve ansiktet og kommer til å være detresten av livet. Ingen av oss har nærmet seg et akebrett siden, vil si at vi fikk oss en skikkelig lærepenge!

    9. Haha, nei hoppe fra tak har jeg ikke gjort siden jeg var liten! Det var på hytta på Gol, og det var vel en halv meter ned til snøkanten. Var mye snø den gang :p ulempen var jo at jeg var vel 5-6 år, så jeg sank jo langt nedi snøen :p
      Men i november for et år siden fikk jeg meg en lærepenge! Jeg og en vennegjeng var på tur i en Caravelle, også gikk vi tom for diesel på motorveien. Så jeg og noen kompiser fant ut at vi skulle dytte den i fart. Når vi hadde fått grei fart på den løp jeg og hoppet inn i bilen. Så så jeg at han som dytta på siden datt, og det så ut som om vi stod stille. Så lure Henriette går rett ut av bilen, mister bakke kontakten og lander med hodet først i asfalten. Da klarte jeg å skade venstre side av hodet, innsiden av høyre hånd, samt album på høyre arm og venstre kne. Haha. De som satt i bilen sa at det så ut som om jeg sovna, og de som enda dytta trodde vi hadde kasta ut en jakke.. Haha, ville tilstander. Når jeg til slutt kom hjem hadde mamma og stefar allerede stått opp for dagen, og de var så sinte for de trodde jeg hadde fått grisejuling. De skulle ha navn og alt, svarte bare E6 jeg. Haha, men til dagsdato har jeg enda ikke brukket noen ting, og det er i hvertfall bra! Jeg har vært en ulykkesfugl herifra og til månen så det er Guds under :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg