MANDAGSKVELD

Før vi dro til Cecilie måtte vi stoppe innom butikken for å handle litt godt der som vi kunne kose oss med. Det tok ikke mange minutter etter vi hadde kommet inn døren som vi satt inn en Ristorante pizza, de er så gode og jeg elsker den tynne bunnen, gjør dere? Jeg er helt forelsket i huset til Cecilie og moren hennes. Det er så moderne både utenifra og innenifra. Hvis jeg skal velge et favorittrom hos Cecilie så er det kjøkkenet uten tvil. Jeg har alltid likt kjøkken veldig godt, kanskje fordi jeg selv synes det er gøy å lage mat. Da er det jo helt fantastisk å kunne lage mat i et så pent, stort og ryddig kjøkken som dette. Dette er nok drømmekjøkkenet mitt faktisk, tenk at den lille røde veggen kan gjøre så mye forskjell.

Jeg kan faktisk ikke tro at jeg var hos Cecilie i litt over 6 timer i går, det gikk så vannvittig fort men herlighet. Så mye vi hadde å snakke om skulle det kanskje blitt flere timer. Men det ble ganske sent så det var greit å komme hjem til sengen sin – og et nytt ferdig montert skrivebord. Jeg er stor fornøyd! 

11 kommentarer

Siste innlegg