GÅRSDAGENS ANTREKK 31.OKT.13

NOVEMBER!!!!!!!!!!! 17 dager igjen til jeg har bursdag, æææh. Nå får jeg plutselig bursdagkicket, elsker det. Men likevel har jeg ikke feiret bursdagen min på år, så tviler på at det blir noe i år egentlig. Får se, det hadde vært veldig koselig. Angående gårsdagen så skriver jeg om det i et eget innlegg så det ikke blir så veldig mye her. Jeg kan si en ting og det er kaos.

I går hadde jeg på meg mitt nye skjørt og min t-skjorte fra IvyRevel. Utrolig enkelt, men søtt antrekk. Jeg elsker at skjørtet er så flyffy og ikke ligger rett ned. Men skaper litt former. Jeg var dum i går og kjørte på med høyheler i Oslo gater, angret på det den siste timen vi var i Oslo. Gnagesår, fryste tær og null følelser – fått meg nok en lærepenge for livet. At jeg ikke bare tok med baggen min som jeg la igjen hos Anni. Akkurat nå sitter jeg i koseklærne mine og er klar for en avslappende fredagskveld før jeg skal til Fredrikstad i morgen på Halloween fest. Gleder meg veldig!


T-skjorte fra IvyRevel // Skjørt fra IvyRevel // Sko fra Nelly // Klokke fra Larsson&jennings
 

12 kommentarer

Siste innlegg