LØRDAG OG SØNDAG ER DET 30% HOS MADLADY

God kveld! Jeg liker å dele disse tilbudene med dere, rett og slett forid tilbud er fantastisk! MadLady har fått inn så utrolig mye nytt og stilfult. Jeg venter noen produkter derfra selv nå for øyeblikket. Gleder meg vilt mye til å få pakken. På lørdag og på søndag er det 30% på absolutt alle varer fordi MadLady nå feirer 2 år. Dette tilbudet gjelder kun disse to dagene, så ta en titt og sjekk om det er noe du liker. Eller kanskje det passer perfekt til en julegave? Alltid godt å være tidlig ute med dette. 

Noen produkter fra >MadLady< som jeg har forelsket meg i:


Svart kjole her // Svart skinn-skjørt her // Svart jumpsuit her // Svart kosebukse her

Hvit singlet her // Fly-genser her // Bil-genser her // Coca-Cola t-skjorte her
 

7 kommentarer

Siste innlegg