MY NEW OUTFIT

Før vi dro til Gøteborg skulle vi plukke ut 3 antrekk som vi ønsket å ta bilder i. Det ene antrekket jeg valgte måtte jeg dessverre bytte ut på grunn av at det ikke var jentete nok. Men jeg har sikret meg dette antrekket nå og det har kommet hjem til meg. Første gang jeg har valgt ut et antrekk i handlekurven. Faktisk kanskje deilig. Bør prøve å gjøre det litt oftere. Svært fornøyd med skjorten jeg valgte, og som sagt så er jeg trofast mot Vans som jeg har vært i flere år. Det var på tide at jeg skaffet meg skoene i sort, passer til absolutt alt. Dette er mitt 7 par av Vans hvis jeg ikke tar feil nå. – Produktene er sponset.


Jobbet siden 15:00 i dag til 20:00. Jeg kommer ikke over hvor mye jeg har ledd og smilt i dag på jobben, har hatt det så gøy. Det er så deilig å ha en jobb jeg trives i! Det som er så godt å tenke over er at jeg også trives med dem jeg jobber sammen med. Vi har gjort mye effektivt i dag så jeg dro fra jobb med god samvittighet. Jeg kjenner at øynene mine har godt av å få lukket seg litt, men nå skal jeg se 2012 på TV3, så kose meg med litt godteri ved siden av. God helg!


Alt er selvfølgelig fra Junkyard! Jeg skal få tatt noen antrekksbilder med dette på for å vise det enda bedre, gleder mejjj. Det er faktisk 30-50 % salg på Junkyard nå frem til 21.november, å trykk HER for å komme til salget!

20 kommentarer

Siste innlegg