YESTERDAY

I går dro familien vår på La Gondola for å feire bursdagen min, men dessverre var det stengt så da dro vi til Peppes. Maten er kjempe god på Peppes, så ingen sure miner. Jeg spiser alltid favoritt pizzaen min når jeg er der. Den med bearnaise og pommes frites på. Søsteren min har aldri smakt oreo dream før, så hun smakte det for første gang i går. Helt utrolig, jeg vet… Jeg spiste også selvfølgelig oreo dream som de har på Peppes. Jeg synes den er best der og så får man iskuler med ordentlig vaniljesmak. Ååh, fikk lyst på det nå.. Tok noen bilder på Peppes, men det ble så dårlig at jeg heller valgte bilde som ble best og ser ganske deilig ut, hehe.

Da vi kom hjem var jeg så trøtt og sliten som jeg har vært litt i det siste, så derfor ble det kos hjemme. Slappet bare av noe som var veldig deilig. Gavene jeg fikk var en skjorte fra Asos + en fet tskjorte fra H&M av min søster, kamerastativ av gutten min og så skal vi se på tv denne uken, snill som han er, skrivebordet jeg har på rommet mitt fikk jeg av mamma og pappa + penger, av farmor fikk jeg en sinnsykt fin plante + penger og mormor kom innom i dag med en gave til meg som var penger. Veldig takknemlig og fornøyd med gavene jeg fikk. Vil bare si tusen hjertelig takk til alle flotte gratulasjonene jeg har fått, dere er fantastiske! 

7 kommentarer

Siste innlegg