DAGENS ANTREKK 19.NOV.13

Åh, bursdagen min er overstått og det føles som om jeg er 18 fremdeles. – Altså nothing special. MEN, gøy å skryte av at man er 19 når alle andre tror jeg er 16. Aldri noen som tror jeg er så “stor” som jeg sier. Kan vel ha litt godt av det om 10-20 år, hehe. Jeg hadde ingen planer om å gå ut av huset i dag. Jeg har vært veldig trøtt, sliten og slapp i det siste. Men det er fordi jeg selv vet at det har vært litt mye i det siste, så jeg sover godt om natten nå. Men Ida og Anni var så søte, så derfor ble jeg med dem ut for å feire litt på Peppes andre dag på rad. Jeg forteller mer om dette i morgen, så skal dere heller få se dagens antrekk nå.


Jakke fra SheInside // Genser fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Junkyard // Skjorte fra Asos // Klokke fra Ebay
 

17 kommentarer

Siste innlegg