ROLIG SØNDAG

Jeg, Ida og Anni hadde kosekveld i går med god mat før vi begynte å vorse litt før vi skulle på byen. Jeg var ikke noe spesielt i drikkehumør, men godt humør hadde jeg uansett. Møtte på mange kjente, ukjente og noen søte leserne. Det er så hyggelig at dere faktisk vil komme bort til meg, det gjør meg så glad. Hver eneste gang etter jeg har vært på byen så er det så uendelig godt å kle av seg og legge seg under dynen sin. Jeg husker før så pleide jeg alltid å ha på høyhæler – fordi jeg ville være høyere ute på byen. Men gnagesår, fryste tær og kulde er ikke noe jeg vil oppleve igjen.


Søndagen min skal bli veldig rolig. Jeg vil bare pakke meg under dynen, skru på tven og gomle på masse nam. I løpet av 2-3 dager har det blitt veldig kaldt ute nå, er nok ikke lenge til vi ser snøen legger seg på bakken. Både gleder og gruer meg til snøen. Men er det en ting jeg har nok av nå som snøen er rett rundt hjørnet er luer. Jeg har på meg koseluen min i dag, elsker den! Liker både fargen og hvordan luen er. Jeg pleier alltid å bruke beanies, men denne er så god å ha på. Hva skal dere i dag?


Luen finner du HER!

9 kommentarer

Siste innlegg