JEG SELGER BALLKJOLEN MIN

Ja, det tok seg litt over 1 år før jeg klarte å bestemme meg for å endelig selge ballkjolen min. Jeg har kun brukt den èn gang, så nesten trist at en så fin kjole bare har hengt inne i klesskapet mitt så lenge. Jeg betalte litt over 1000 kroner for denne kjolen og bestilte den i størrelse small. Men det fine med denne kjolen er at den passer til medium også, fordi det er knyting bak på ryggen som avgjør hvor stramt du må knyte avhengig av formene dine. Kjolen er kne-kort foran og lang bak. 

Send meg en mail til [email protected] hvis du er interessert i å kjøpe den. Høyeste budet får kjolen, men minsteprisen jeg går for er 600 kroner – det er fordi denne kjolen er så god som ny, pent brukt, uten noe ødeleggelser osv.


– Her har selvfølgelig sløyfen gått opp, så litt uheldig med det men.

21 kommentarer

Siste innlegg