NOVEMBER FAVORITES

Nelly pleier alltid å overraske når juletidene nærmer seg, men jeg synes de allerede har fått inn utrolig mye fint som jeg tenkte jeg kunne vise dere. Kan knapt vente med å se hva slags julekjoler og nyttårsaftenkjoler de kommer opp med. Flere av venninnene mine har allerede skaffet seg julekjole og nyttårsaften kjole nå, føler jeg henger litt etter med det nå. Det er en rød kjole jeg enda ikke har brukt, den passer veldig fint inn til julaften synes jeg. Så nå gjenstår det bare å finne den siste kjolen! Har dere tips til noen nettbutikker som har fine og flotte festkjoler? Tusen takk på forhånd, og ha en super dag mine kjære lesere 🙂


Jewelled Sweetheart Dress finner du her // Sequin Dress finner du her // Carin Dress finner du her


Ninka Knit finner du her // Royal Tee finner du her // Diamond Jacket finner du her // Wool Denim Coat finner du her 


Royal Sweatpants finner du her // Disco Circle Skirt finner du her // Skinny Low Diego Je finner du her


U Authenthic Snake finner du her // Duffy finner du her // U Old Skool finner du her


Mariani Bag finner du her // Eda Necklace finner du her
 
                                                                                                                                                                                                    // Adlinks 

11 kommentarer

Siste innlegg