ROLIG KVELD

Da har jeg blitt ferdig med å dusje etter god og slitsom treningsøkt med Iselin, liker å dusje hjemme og ikke sammen med andre mennesker. Aldri klart det, det var også et problem på skolen fra 8.klasse til 3.vgs. Jeg var så glad for at gymtimene var i de siste timene så jeg kunne kjappe meg hjem for å dusje. Nå slipper jeg hvert fall å bekymre meg mer for dette. 


I morgen skal jeg jobbe alene igjen, er både gøy og skummelt. Det har faktisk ikke gått opp for meg enda at jeg har fått jobben som ekstrahjelp på Urban, på Urban liksom?! Favorittbutikken min. Fordi jeg skal komme i morgen, skal jeg passe på å kose meg masse i kveld. Akkurat nå sitter jeg og ser på MasterChef Norge, jeg elsker å se på matprogram. Men da er det et must for meg å enten være mett, eller sitte å gomle på noe underveis. At jeg skal være sulten under slike programmer er ikke lov.


Bilde er tatt før treningen.

14 kommentarer

Siste innlegg