VIL DU SKINNE ÅRET RUNDT?

JA! Jeg vil skinne året rundt. Men hvordan? Jeg har nå brukt Dorco Shaihøvelen nå i ca 1 år. Bena mine skinner som aldri før, selv har jeg fått min flotte babyhud tilbake på bena. Dette er ikke tull, dette sant. Beste opplevelsen jeg har med barberingen er at jeg ikke trenger å påføre barberskum på bena mine, barberhøvelen har gelè på seg fra før av som er en av grunnene til at bena dine er myke og flotte etter barberingen. Jeg føler meg så ren og glatt etter jeg har brukt Shai. Hele familien min bruker nemlig dette nå – fordi jeg fikk dem til å prøve den ut. Fornøyde er vi alle sammen, og glatteben kommer vi til å ha for alltid.

Jeg vil gi dere gleden av å fortsatt ha fine og glatte ben selv i kulden med bruk av Shaihøvelen. Derfor ønsker jeg at dere skal gå inn på >Shai.no< og prøve Shai-høvelen gratis. Gjør du dette er du automatisk med i trekningen av en goodiebag og ett års gratis forbruk av Shai barberblader og høvler! Jeg og dere vet at dette er reklameinnlegg, men jeg skal fortelle dere en ærlig ting som jeg håper dere husker på til neste gang. Jeg anbefaler kun ting jeg selv er fornøyd med og bruker selv. 


Gjerne kommenter og fortell meg hva du synes om Shai-barberhøvelen.

                                                                                                                                        // I samarbeid med Side2 og Dorco Shai

15 kommentarer
    1. Jeg bestilte en gratis prøvepakke for ca. Et halvt år siden, høvelen var bra! Men jeg fikk fortsatt regninger og pakker i posten som jeg ble tvunget til å betale, selvom jeg ringte og meldte meg ut to ganger.

    2. Jeg har bestilt dem for lenge siden. Nå venter jeg bare til de kommer frem. 🙂
      Jeg har ogaå hørt fra mange andre at de er kjempe bra.

    3. må man betale noe ekstra for den gratisprøven? hva må man gjøre etter på hvis man ikke vil bli abonnent? og hvor mye koster den egentlig og kan man kjøpe den i vanlig butikk?

    4. For det første er det IKKE gratis, for du må betale frakt! Og de fortsetter å sende selv om man melder seg ut, og ikke er de noe bra heller …. Dritthøvel er det. Jeg får masse nupper og skjærer meg ofte, og beina mine må BADES i bodylotion for at de ikke skal bli tørre som Sahara.

    5. Sandra: Den kan kun kjøpes på nett! Eneste du må betale er frakten 🙂 Man blir automatisk abonnent så du har 14 dager på deg å si opp ditt abonnent før du får enda mer – som du må betale for.

    6. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal betale for frakten? Virker kanskje som et dumt spørsmål, men foreldrene mine nekter å la meg melde meg på, så den eneste veien er at jeg melder på selv, men jeg vet jo ikke hvordan jeg skal betale for frakten.. :/ og jeg er veldig redd for at jeg ikke vår avbestilt abonnementet.. plis svar :/

    7. Mai: Du får faktura i posten som det da står kontonr på det du skal overføre via nettbanken 🙂 For å avbestille abonnomentet må du inn på mailen din og gå til bekreftelsen av bestillingen, nederst skal det stå “stopp abonnoment” eller noe, trykk der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg